loading...
بزگ اما آرام...
مجتبی جانی بازدید : 24 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
e0eaa006f345923f8dc6f87f787f5ef9 پیام کوتاه عاشقانه جدید

بگذار بدانند خوشم می آید
از بوسه و لبخند خوشم می آید

تصمیم گرفته ام لبت را بخورم
من بچه ام، از قند خوشم می آید

 *

*

*

پیام کوتاه عاشقانه شهریور ۹۱

به جای سرزنش من به او نگاه کنید
دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است

 *

*

*

این که نگات نمیکنم
یعنی گرفتار توام
رفتن همه
ولی نترس
من که طرفدار توام

 *

*

*

پیام کوتاه عاشقانه شهریور ۹۱

لب بر لبم گذار که جان آیدم به لب
عمری است بر لب آمدن جانم، آرزوست

 *

*

*

<===
نوک فلشو رو به قبله کن
.
.
.
کردی؟
.
.
.
به همین قبله، اسیرتم.

 *

*

*

پیام کوتاه جدید عاشقانه

گور پدر آزادی!
من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.

 *

*

*

پیام کوتاه و پیامک عاشقانه

تو همان شقایق معروف شعر سهرابی…
تا تو هستی زندگی باید کرد.

 *

*

*

طب مدرن، طب سنتی، طب سوزنی، همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت

 *

*

*

پیام کوتاه عاشقانه شهریور

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم

 *

*

*

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام /  با تو بودن، ز همه دست کشیدن دارد

 *

*

*

با سایه تو را نمی‌پسندم / عشق است و هزار بدگمانی

 *

*

*

بهترینها را نباید دید و حتی لمس کرد ؛ باید آنها را میان قلب خود احساس کرد. بهترینی،بهترینی،بهترین

 *

*

*

پیام کوتاه عاشقانه

غزال خوش غزل تویی/شیرین تر از عسل تویی/بین تموم آدما/نگین بی بدل تویی

 *

*

*

خدایا یارانه را از ما بگیر ولی یار را، نه

 *

*

*

پیام کوتاه  عاشقانه جدید شهریور ۹۱

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم

 *

*

*

جویند همه هلال و من، ابرویت
گیرند همه روزه و من، گیسویت

از جمله ی این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است، آن هم رویت

 *

*

*

پیام کوتاه جدید عاشقانه احساسی

من آن بخت سپید خود که گم شد سالها از من / کنون در گوشه ی چشم سیاهی کرده ام پیدا
(شهریار)

 *

*

*

پیام کوتاه احساسی شهریور ۹۱

دوش در  خواب  لب نوش  ترا   بوسیدم / خواب  ما  به  بود  از  عالم   بیداری  ما
(فروغی بسطامی)

 *

*

*

پیام کوتاه عاشقانه جدید شهریورماه ۹۱

پای لرز عشقت نشسته ام
خربزۀ شیرینم!


منبع:     http://www.smsjoks.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 179
  • بازدید سال : 1,914
  • بازدید کلی : 14,271